Leczenie bólu kręgosłupa

ból kręgosłupa

Bóle w okolicach kręgosłupa to jedna z najbardziej powszechnych przyczyn wizyt lekarskich. Dolegliwości związane z plecami poważnie ograniczają funkcjonowanie na co dzień i bardzo mocno wpływają na komfort życia. Przyczyny bólu są zróżnicowane, często wiążą się z chorobami narządów ruchu. Ból często występuje również u osób z niedostatkiem aktywności fizycznej – plecy tracą wówczas elastyczność i słabiej amortyzują wstrząsy oraz codzienne obciążenia, np. nadwagę.

Leczenie bólu kręgosłupa to jedna ze specjalizacji naszej placówki. Warto wiedzieć, że nasilające się bóle kręgosłupa mogą być objawem postępującej artrozy, czyli zwyrodnienia stawów. Na szczęście ze związanymi z tą chorobą dolegliwościami bólowymi, a także z ograniczeniem zakresu ruchów, można skutecznie walczyć.

Klinika Bio Ortopeda ma cały arsenał skutecznych metod i narzędzi, których zastosowanie przynosi szybkie i długotrwałe efekty w leczeniu bólu stawów i kręgosłupa. Są wśród nich innowacyjne terapie komórkami macierzystymi, terapie biologiczne dedykowane sportowcom, iniekcje z kwasu hialuronowego, czy też punkcje stawowe. Zabiegi na bóle stawów czy też leczenie bólu kręgosłupa wykonywane jest wyłącznie przez wykwalifikowany personel przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu medycznego.

Pomoc na każdym kroku

Skutecznych sposobów leczenia bólu kręgosłupa jest wiele; w doborze odpowiedniej metody walki z uciążliwą dolegliwością, pomogą Państwu najlepsi, certyfikowani specjaliści w zakresie ortopedii i traumatologii, zatrudnieni w klinice Bio Ortopeda. Warto wiedzieć, ze oferowane przez nas terapie biologiczne są całkowicie bezpieczne i mogą być stosowane przez pacjentów we wszystkich grupach wiekowych.

Wizytę w jednym z najlepszych ośrodków ortopedycznych w Polsce można umówić nie tylko telefonicznie, ale także przy pomocy formularza dostępnego na naszej stronie internetowej. W klinice Bio Ortopeda mogą Państwo liczyć na kompetencję wykwalifikowanego personelu, świetną diagnostykę, indywidualne podejście do pacjenta, miłą atmosferę, a przede wszystkim – na kompleksową opiekę, ukierunkowaną na usunięcie przyczyn, a nie tylko skutków dolegliwości.

Pozostałymi przyczynami bólu może być m.in. wypadnięcie, protruzja lub przepuklina  krążka międzykręgowego kręgosłupa, czyli dysku – ucisk krążka na nerw wywołuje proces zapalny nerwu, co grozi potencjalnym zaburzeniem o podłożu neurologicznym.